8 months of service

import random
# Oyun değişkenlerini tanımlayın
oyuncu_puanı = 0
düşman_puanı = 0
# Oyun döngüsü
while True:
# Oyuncunun hamlesi
oyuncu_hamlesi = input("Taş, kağıt, makas? ").lower()
while oyuncu_hamlesi not in ["taş", "kağıt", "makas"]:
oyuncu_hamlesi = input("Geçerli bir hamle girin (taş, kağıt, makas): ").lower()
# Düşmanın hamlesi
düşman_hamlesi = random.choice(["taş", "kağıt", "makas"])
print(f"Düşmanın hamlesi: {düşman_hamlesi}")
# Hamle sonuçlarını hesaplayın
if oyuncu_hamlesi == düşman_hamlesi:
print("Berabere!")
elif oyuncu_hamlesi == "taş" and düşman_hamlesi == "makas" or \
oyuncu_hamlesi == "kağıt" and düşman_hamlesi == "taş" or \
oyuncu_hamlesi == "makas" and düşman_hamlesi == "kağıt":
print("Kazandın!")
oyuncu_puanı += 1
else:
print("Kaybettin!")
düşman_puanı += 1
# Puanları gösterin
print(f"Sen: {oyuncu_puanı} puan, Düşman: {düşman_puanı} puan")
# Oyunu bitirin
if oyuncu_puanı == 3:
print("Tebrikler, kazandın!")
break
elif düşman_puanı == 3:
print("Maalesef, kaybettin.")
break
# Oyun değişkenlerini tanımlayın
oyuncu_puanı = 0
düşman_puanı = 0
# Oyun döngüsü
while True:
# Oyuncunun hamlesi
oyuncu_hamlesi = input("Taş, kağıt, makas? ").lower()
while oyuncu_hamlesi not in ["taş", "kağıt", "makas"]:
oyuncu_hamlesi = input("Geçerli bir hamle girin (taş, kağıt, makas): ").lower()
# Düşmanın hamlesi
düşman_hamlesi = random.choice(["taş", "kağıt", "makas"])
print(f"Düşmanın hamlesi: {düşman_hamlesi}")
# Hamle sonuçlarını hesaplayın
if oyuncu_hamlesi == düşman_hamlesi:
print("Berabere!")
elif oyuncu_hamlesi == "taş" and düşman_hamlesi == "makas" or \
oyuncu_hamlesi == "kağıt" and düşman_hamlesi == "taş" or \
oyuncu_hamlesi == "makas" and düşman_hamlesi == "kağıt":
print("Kazandın!")
oyuncu_puanı += 1
else:
print("Kaybettin!")
düşman_puanı += 1
# Puanları gösterin
print(f"Sen: {oyuncu_puanı} puan, Düşman: {düşman_puanı} puan")
# Oyunu bitirin
if oyuncu_puanı == 3:
print("Tebrikler, kazandın!")
break
elif düşman_puanı == 3:
print("Maalesef, kaybettin.")
break